2012 m. sausio 14 d., šeštadienis

Mūsų gyvenimas yra toks, kokį jį sukuriame savo mintimis arba meilė, tai jausmas, ne daiktas

Eilėraštis, kurį ką tik perskaičiau naujos knygos pradžioje, ir kuris iš tiesų yra apie meilę, kuri nedingo nei per dieną, nei per pusę metų, mano dabartinę meilę mylėtam vyrui.  Tai jausmas, o ne daiktas, kurį galima išmesti...

Keičiuosi,
šoku, strykčioju,
šliaužiu
iš seno gyvenimo
į naują,
svarstau, ką galvoju
apie tave,
apie neregėtus sapnus,
naujai atrastus dalykus,
du  gyvenimus -
pasikeitusius,
susipynusius,
praturtėjusius.
Staiga kažkas
širdį sugriebia
ir nepaleidžia,
nebegaliu grįžti atgal,
jau per vėlu bėgti,
per greitai reikia suvokti,
ar viskas gerai,
bet tik laikas
tai pasakys.
Ir aš naktį tyliai
šaukiu tavo vardą.
Viskas pasikeitė
aplink mane
ir viskas manyje
slenka, juda, keičiasi. (Daniela Steill)
Šiandien Šv. Valentino diena, tarsi širdelės kabo ore, visi, maži, jauni, vyresni, kažką mintyse ar rankose laiko, tokio mielo, jausmingo ir išraiškingo, tarsi gyvena savotiškoj aplinkoj, kurioje jaučiasi saugūs, harmoningi, kur viskas vyksta taip, kaip nori.   Aš taip pat, nors esu moteris, bebaigianti ketvirtąją dešimtį amžiaus, panorau pasielgti spontaniškai, pasielgti taip, ko mažiausiai galima iš manęs tikėtis ir atlikau tyrimą: įsigijau saldainių fabriko Rūta Šv.Valentino dienai išleistą saldų atvirlaiškį, savo išore rafinuotą ir elegantišką, atitinkantį mano subtilų skonio supratimą. Pasiunčiau jį  Princams su informacija apie save, gyvenantiems už jūrų marių, anapus Atlanto vandenyno, kitą anapus Baltijos, visai kitą ir neatrastą karalystę, o dar kelis - čia pat. Nekantriai laukiau atreagavimų,  iš to svetimo pasaulio gyventojų, kurie nėra  man visiškai svetimi - mylėto vyro, mokytojo vyro, draugo vyro, artimo sielos kuždesiu vyro. Atregavimai, kaip ir mano Princai, tokie pragmatiški, ekonomiški ir emociški. Aš žaviuosi jais ir gerbiu, bet nesistengiu suprasti jų, kiekvieno skyrium, elgesio ir pažiūrų. Mes liekam vienas kitam šiek tiek nesuprantami, paslaptingi. Paslaptį papildo žavesys. Paslaptis mane vilioja ir mąsina eiti pirmyn...ieškoti Meilės...ir būti pačiai Meilės surastos...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą